ח"כ מתן כהנא: "פרוש הוא המתאים לנהל את מירון"

אסתי פלד No Comments on ח"כ מתן כהנא: "פרוש הוא המתאים לנהל את מירון"

ח"כ מתן כהנא לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מתן כהנא לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "השר פרוש הוא האדם הנכון ביותר לנהל את ההילולא הזו, גם כשהייתי אחראי על ההילולא הוא היה מעורב. אני מעריך שיש פה מאבקי שליטה ואגו של ש"ס מול פרוש. עד שיהיה מתווה קבע אנחנו בבעיה, לדעתי כרגע צריך שמשרד הדתות יהיה אחראי על ההילולא, למרות שמי שמתאים הוא פרוש. הכל בגלל הבוקה ומבולקה של הממשלה הזו".

על הרפורמה במערכת המשפט אמר: "אני חושב שצריך לתקן דברים במערכת המשפט, רק אי אפשר להביא את הכל ביחד. זה כמו לתת לחולה המון צרופות חזקות ביחד. אני עומד מאחורי כל מה שאמרתי בעבר, חייבים רפורמה במערכת המשפט. מה שהשתנה זה שעברנו ארבעה מערכות בחירות שהבהירו לנו שאסור לתת לצד אחד לנצח. אסור שהממשלה תעביר רפורמה ללא הסכמה, ואסור שהמפגינים ינצחו, כי צריך רפורמה".

"יש קיצוניים בשני הצדדים, אני משוכנע בכך שאסור לנו לתת להם לנהל לנו את החיים. אני מכיר בתוצאות הבחירות, נתניהו הוא ראש הממשלה היחיד. אנחנו רוצים לדבר ולהגיע להסכמות. גנץ היה הראשון להציע הידברות, אבל לדעתו צריך קודם כל לעצור את תהליך החקיקה, קיווינו שהם יעצרו את החקיקה, אמרתי במפלגה שלי, שאחרי זה הם יבואו לדבר, אבל הם ממשיכים ללחוץ על הגז".

על חוק עונש מוות למחבלים אמר: "בהיסטוריה אני תמכתי בחוק עונש מוות למחבלים, אני מחכה לראות איך נתניהו יצביע, כשהצבעתי בעד נתניהו ברח. נראה גם מה תהיה המשמעת הסיעתית. צריך בכלל להרוג את המחבלים תוך כדי האירוע".

האזינו:

 



0 תגובות